Про що книга «Zag. Маніфест іншого маркетингу»?
Перед вами посібник по брендингу і бізнес-управлінню.
Що таке бренд? За словами Марті Ньюмейера – це не рекламний слоган або логотип, це ментальне сприйняття послуги або товару клієнтом компанії. Синонім бренду – репутація. Компанія може впливати на неї, але не контролювати.
У цій книзі автор описує практичні інструменти управління брендом.
В епоху рекламних перевантажень конкуренти заманюють клієнтів інноваційними пропозиціями. Як радить Марті: «робіть зіг, коли інші роблять заг, рухайтеся в протилежну сторону». Фокус-групи не допоможуть вам дізнатися про переваги клієнтів, споживачі самі не здогадуються про свої бажання. Ця книга складається з покрокового плану для виходу на ринок з новим і нестандартним продуктом.
Хто автор?
Марті Ньюмейер – письменник, редактор книг, дизайнер і бізнес-консультант. З 1984 року Мартін працює в Кремнієвій долині з компаніями Hewlett-Packard, Adobe, Apple, Symantec і Microsoft. У 2002 році під керівництвом Ньюмейера була заснована фірма Neutron по консультаціям внутрішнього брендингу.
З 2012 він займає посаду директора по роботі з клієнтами у великому агентстві з управління брендом Liquid Agency — № 1 у Кремнієвій долині. Серед клієнтів Марті відомі компанії: Nike, Facebook, John Deere, PayPal, Walmart, HP, The Silicon Valley Business Journal і Motorola.
Цю книгу рекомендую прочитати маркетологам, бренд-менеджерам, бізнесменам та підприємцям. І тим, хто бажає познайомитися з процесом створення бренду та управлінням компанії.
Фрагмент книги «Zag. Маніфест іншого маркетингу»:
Чому книга гідна прочитання?
Ви дізнаєтеся:
Зміст книги «Zag. Маніфест іншого маркетингу»:
Відгуки про книгу «Zag. Маніфест іншого маркетингу»:
«Відмінна книга, без води і нав'язливої думки автора. Багато прикладів і порад з управління брендом. Основна ідея книги – мітити на новий сегмент ринку, де немає конкурентів. Кожна глава містить інформацію про запуск товару або послуги на ринок. Сподобався розділ, де поетапно описано головні компоненти тренда. Рекомендую прочитати маркетологам. Гарантую, книга вам сподобається!»
«Так набридли розумні книги. А Мартіну вдалося написати просту книгу про складні моменти в бізнесі. Цей маніфест змінить ваше уявлення про сучасний маркетинг. Ви почнете орієнтуватися на унікальність, лояльність і сервіс. Цікава робота в стильному оформленні. Я ставлю 10 з 10»
«Друзі! Зазвичай я не залишаю відгуків, але цю книжку я не можу пропустити. Автор Zag намагається достукатися до свідомості маркетологів і заклинає їх зупинитися! Копіювати чужі ідеї – не прибуткова справа. Пошук інновацій і завоювання ринку – приведе до успіху. Я багато дізнався з цієї книги. Як досвідчений рекламщик можу порадити маркетологам і підприємцям»
Купити книгу «Zag. Маніфест іншого маркетингу»
-Тайные законы денег, которыми пользуются миллионеры;
-Как получать 30-40% годовых с гарантиями как у банка;
-Как сохранить и приумножить деньги в условиях кризиса.
З жовтня набув чинності закон, який кардинально змінює правила ринку нерухомості. Закон захищає права на об'єкти майбутнього нерухомого майна. Історій, що будівництво розпочато та не закінчено чи будівництво закінчено, але право власності оформити нерухомість не...
16 вересня 2022 року Кабінет Міністрів України ухвалив постанову щодо продажу військових облігацій. Тепер усі громадяни України віком від 18 років можуть самостійно заповнювати заявку на придбання облігацій за допомогою «Дія», тим самим підтримувати українську...
Есть что сказать? Не держите в себе: прокомментируйте: