У книзі «По рекомендації. Бізнес, який просуває себе сам» гуру маркетингу ділиться секретом: як добровільно змусити клієнта рекламували вас.
Бюджетні медіаплани і кричуща реклама більше не працюють. Двигун продажів – сарафанне радіо. Споживачі довіряють відгуками близьких, друзів і колег більше, ніж рекламному ролику. Керівники і бізнесмени помиляються, вважаючи рекомендації неефективним важелем продажів.
У своїй книзі Джон Янч описує прості у використанні стратегії просування товару:
Хто автор книги?
Джон Янч – автор системи прикладної реклами і визнаний експерт маркетингу в сфері малого бізнесу. Власник бренду Duct Tape Marketing займається бізнес-консультаціями протягом 12-ти років, пропонуючи компаніям бюджетні методи для збільшення росту компанії. Серед його клієнтів такі організації, як: SBA, Verizon, Microsoft, Hewlett-Packard, American Express і SCORE.
Для кого ця книга?
Для маркетологів, власників малого та середнього бізнесу. Також книга буде корисна керівникам компаній, у яких обмежений бюджет для розвитку.
Зміст книги «По рекомендації. Бізнес, який просуває себе сам»
Що корисного в книзі «По рекомендації. Бізнес, який просуває себе сам»?
Представлений автором цикл рекомендацій (впізнавання компанії – інтерес – довіра клієнтів – проба – придбання – повторна покупка – відгуки) допоможе вам залучити потенційних клієнтів, які будуть рекомендувати вашу продукцію широкому колу споживачів.
Ви дізнаєтеся:
Фрагмент книги «По рекомендації. Бізнес, який просуває себе сам»
Відгуки про книгу «По рекомендації. Бізнес, який просуває себе сам»
«Сумніваюся, що є ще люди, які знають про маркетинг стільки скільки Джон Янч. Ця книга повністю окупає себе»
Бізнесмен Сет Годін
«Зробити рекламу доступною для всіх і залучити клієнтів в процес продажів – ключ до успіху Джона Янча, який стверджує: «Вирішувати проблеми потрібно відкрито». І я згодна з ним на 100%. Рекомендую придбати цю книжку»
Маркетолог Олена Білих
«Книга мені дуже сподобалася. Автор ділиться досвідом роботи в сфері маркетингу і пропонує системний підхід до ефективного використання рекомендацій споживача. Важливий момент – автор акцентує увагу на залучення клієнтів з допомогою використання блогів. Рекомендую, ви дізнаєтеся, як зробити цікавий контент корисним»
«Цікава книга про рекламу та сарафанне радіо. Ви дізнаєтеся, як змусити клієнтів говорити про вас»
Купити книгу «По рекомендації. Бізнес, який просуває себе сам»
-Тайные законы денег, которыми пользуются миллионеры;
-Как получать 30-40% годовых с гарантиями как у банка;
-Как сохранить и приумножить деньги в условиях кризиса.
З жовтня набув чинності закон, який кардинально змінює правила ринку нерухомості. Закон захищає права на об'єкти майбутнього нерухомого майна. Історій, що будівництво розпочато та не закінчено чи будівництво закінчено, але право власності оформити нерухомість не...
16 вересня 2022 року Кабінет Міністрів України ухвалив постанову щодо продажу військових облігацій. Тепер усі громадяни України віком від 18 років можуть самостійно заповнювати заявку на придбання облігацій за допомогою «Дія», тим самим підтримувати українську...
Есть что сказать? Не держите в себе: прокомментируйте: