Огляд книги «По рекомендації. Бізнес, який просуває себе сам» Джон Янч

Джон Янч По рекомендації

Огляд книги «По рекомендації. Бізнес, який просуває себе сам» Джон Янч

Share to Google Plus
Share to LiveJournal
Комментариев нет 1,012 просмотров

У книзі «По рекомендації. Бізнес, який просуває себе сам» гуру маркетингу ділиться секретом: як добровільно змусити клієнта рекламували вас.

Бюджетні медіаплани і кричуща реклама більше не працюють. Двигун продажів – сарафанне радіо. Споживачі довіряють відгуками близьких, друзів і колег більше, ніж рекламному ролику. Керівники і бізнесмени помиляються, вважаючи рекомендації неефективним важелем продажів.

У своїй книзі Джон Янч описує прості у використанні стратегії просування товару:

  • З допомогою соціальних мереж підтримуйте контакт з клієнтами;
  • Навчайте споживачів – рекомендації ефективні, коли адресуються цільовій аудиторії;
  • Ключова частина команди – спеціалісти по продажах. Вони зав'язують стосунки з споживачами і повинні орієнтуватися у розвитку сарафанного радіо.

Хто автор книги?

Джон Янч – автор системи прикладної реклами і визнаний експерт маркетингу в сфері малого бізнесу. Власник бренду Duct Tape Marketing займається бізнес-консультаціями протягом 12-ти років, пропонуючи компаніям бюджетні методи для збільшення росту компанії. Серед його клієнтів такі організації, як: SBA, Verizon, Microsoft, Hewlett-Packard, American Express і SCORE.
Джон Янч

Для кого ця книга?

Для маркетологів, власників малого та середнього бізнесу. Також книга буде корисна керівникам компаній, у яких обмежений бюджет для розвитку.

Зміст книги «По рекомендації. Бізнес, який просуває себе сам»

Зміст книги По рекомендації

Що корисного в книзі «По рекомендації. Бізнес, який просуває себе сам»?

Представлений автором цикл рекомендацій (впізнавання компанії – інтерес – довіра клієнтів – проба – придбання – повторна покупка – відгуки) допоможе вам залучити потенційних клієнтів, які будуть рекомендувати вашу продукцію широкому колу споживачів.

Ви дізнаєтеся:

  • Як розвинути сарафанний маркетинг, використовуючи контент?
  • Що у клієнта викликає бажання залишити відгук?
  • Чому контент – надійна форма маркетингу?
  • Як зрозуміти, про що писати?
  • Де черпати натхнення і хороші ідеї?
  • Які стратегії конвергенції пропонує автор?

Фрагмент книги «По рекомендації. Бізнес, який просуває себе сам» 

По рекомендації - уривок з книги

 

Відгуки про книгу «По рекомендації. Бізнес, який просуває себе сам»

«Сумніваюся, що є ще люди, які знають про маркетинг стільки скільки Джон Янч. Ця книга повністю окупає себе»

Бізнесмен Сет Годін

«Зробити рекламу доступною для всіх і залучити клієнтів в процес продажів – ключ до успіху Джона Янча, який стверджує: «Вирішувати проблеми потрібно відкрито». І я згодна з ним на 100%. Рекомендую придбати цю книжку»

Маркетолог Олена Білих

«Книга мені дуже сподобалася. Автор ділиться досвідом роботи в сфері маркетингу і пропонує системний підхід до ефективного використання рекомендацій споживача. Важливий момент – автор акцентує увагу на залучення клієнтів з допомогою використання блогів. Рекомендую, ви дізнаєтеся, як зробити цікавий контент корисним»

«Цікава книга про рекламу  та сарафанне радіо. Ви дізнаєтеся, як змусити клієнтів говорити про вас»

Купити книгу «По рекомендації. Бізнес, який просуває себе сам»

Поделиться в соц. сетях

Share to Google Plus
Share to LiveJournal

Получите доступ Бесплатно к видео курсу сейчас и узнайте:

-Тайные законы денег, которыми пользуются миллионеры;
-Как получать 30-40% годовых с гарантиями как у банка;
-Как сохранить и приумножить деньги в условиях кризиса.

Есть что сказать? Не держите в себе: прокомментируйте:

Комментарии Facebook

Читайте также

  • kak_rasschitat_zarplatu_po_okladu

    Яку частину заробітної плати українці «дарують» державі у вигляді податків?

    На жаль, податки в Україні сплачують не тільки бізнесмени і підприємці.  Кожен працюючий українець добровільно-примусово перераховує в бюджет більше половини зароблених грошей! Частину податків сплачуємо особисто ми, частину — наш роботодавець.  І ще немаленький шматок «відкушують» непрямі...

    Поделиться в соц. сетях

    Share to Google Plus
    Share to LiveJournal

  • Что делать с деньгами, когда идет война

    В країні війна ... Що робити з грошима?

    Вже чотири роки в Україні йде неоголошена війна.  Крим та Схід офіційні ЗМІ тактовно називають «зоною АТО» або «неконтрольованою територією».  Але фактично частина країни живе автономним життям і не під українською юрисдикцією.  А решта — на тлі постійної...

    Поделиться в соц. сетях

    Share to Google Plus
    Share to LiveJournal

Коментувати

Name*

Email

Website