Огляд книги «Zag. Маніфест іншого маркетингу» Марті Ньюмейер

Книга Zag

Огляд книги «Zag. Маніфест іншого маркетингу» Марті Ньюмейер

Share to Google Plus
Share to LiveJournal
Комментариев нет 874 просмотров

Про що книга «Zag. Маніфест іншого маркетингу»?

Перед вами посібник по брендингу і бізнес-управлінню.

Що таке бренд? За словами Марті Ньюмейера – це не рекламний слоган або логотип, це ментальне сприйняття послуги або товару клієнтом компанії. Синонім бренду – репутація. Компанія може впливати на неї, але не контролювати.

У цій книзі автор описує практичні інструменти управління брендом.

В епоху рекламних перевантажень конкуренти заманюють клієнтів інноваційними пропозиціями. Як радить Марті: «робіть зіг, коли інші роблять заг, рухайтеся в протилежну сторону». Фокус-групи не допоможуть вам дізнатися про переваги клієнтів, споживачі самі не здогадуються про свої бажання. Ця книга складається з покрокового плану для виходу на ринок з новим і нестандартним продуктом.

Хто автор?

Марті Ньюмейер – письменник, редактор книг, дизайнер і бізнес-консультант. З 1984 року Мартін працює в Кремнієвій долині з компаніями Hewlett-Packard, Adobe, Apple, Symantec і Microsoft. У 2002 році під керівництвом Ньюмейера була заснована фірма Neutron по консультаціям внутрішнього брендингу.

З 2012 він займає посаду директора по роботі з клієнтами у великому агентстві з управління брендом Liquid Agency — № 1 у Кремнієвій долині. Серед клієнтів Марті відомі компанії: Nike, Facebook, John Deere, PayPal, Walmart, HP, The Silicon Valley Business Journal і Motorola.

Цю книгу рекомендую прочитати маркетологам, бренд-менеджерам, бізнесменам та підприємцям. І тим, хто бажає познайомитися з процесом створення бренду та управлінням компанії.

Фрагмент книги «Zag. Маніфест іншого маркетингу»:

Фрагмент книги Zag

Чому книга гідна прочитання?

Ви дізнаєтеся:

  • Що таке бренд?
  • Як репутація управляє компанією?
  • Які проблеми викликає реклама?
  • Як обійти конкурентів?
  • Що робить ваш товар унікальним?
  • Як залучити споживачів?
  • Як вгадати бажання покупців?
  • Як заслужити лояльність клієнтів?
  • Які принципи роботи з брендом пропонує автор?
  • З чого почати створення високоякісного бренду?
  • Які 5 форм ринкової перевантаженості впливають на розвиток компанії?

Зміст книги «Zag. Маніфест іншого маркетингу»:

Зміст ZAG

zag - зміст книги

Відгуки про книгу «Zag. Маніфест іншого маркетингу»:

«Відмінна книга, без води і нав'язливої думки автора. Багато прикладів і порад з управління брендом. Основна ідея книги – мітити на новий сегмент ринку, де немає конкурентів. Кожна глава містить інформацію про запуск товару або послуги на ринок. Сподобався розділ, де поетапно описано головні компоненти тренда. Рекомендую прочитати маркетологам. Гарантую, книга вам сподобається!»

«Так набридли розумні книги. А Мартіну вдалося написати просту книгу про складні моменти в бізнесі. Цей маніфест змінить ваше уявлення про сучасний маркетинг. Ви почнете орієнтуватися на унікальність, лояльність і сервіс. Цікава робота в стильному оформленні. Я ставлю 10 з 10»

«Друзі! Зазвичай я не залишаю відгуків, але цю книжку я не можу пропустити. Автор Zag намагається достукатися до свідомості маркетологів і заклинає їх зупинитися! Копіювати чужі ідеї – не прибуткова справа. Пошук інновацій і завоювання ринку – приведе до успіху. Я багато дізнався з цієї книги. Як досвідчений рекламщик можу порадити маркетологам і підприємцям»

Купити книгу «Zag. Маніфест іншого маркетингу»

Поделиться в соц. сетях

Share to Google Plus
Share to LiveJournal

Получите доступ Бесплатно к видео курсу сейчас и узнайте:

-Тайные законы денег, которыми пользуются миллионеры;
-Как получать 30-40% годовых с гарантиями как у банка;
-Как сохранить и приумножить деньги в условиях кризиса.

Есть что сказать? Не держите в себе: прокомментируйте:

Комментарии Facebook

Читайте также

  • Что делать с деньгами, когда идет война

    В країні війна ... Що робити з грошима?

    Вже чотири роки в Україні йде неоголошена війна.  Крим та Схід офіційні ЗМІ тактовно називають «зоною АТО» або «неконтрольованою територією».  Але фактично частина країни живе автономним життям і не під українською юрисдикцією.  А решта — на тлі постійної...

    Поделиться в соц. сетях

    Share to Google Plus
    Share to LiveJournal

  • 100% гарантии в инвестициях

    100% гарантії в інвестиціях. Чому їх немає і не може бути?

    Всі ми хочемо інвестувати тільки в надійні інструменти з високою прибутковістю і 100% гарантією збереження коштів.  Таке, напевно, можливо.  Але тільки в якомусь іншому, ідеальному світі: не в Україні, не в Європі, не в США,...

    Поделиться в соц. сетях

    Share to Google Plus
    Share to LiveJournal

Коментувати

Name*

Email

Website